Ostrava obletěla zeměkouli, díky festivalu Beats for Love

Ostrava obletěla zeměkouli, díky festivalu Beats for Love

Záběry z ostravského festivalu elektronické hudby Beats for Love se dostaly do reklamního filmu Pepsi s názvem Black Knight Decoded, které v současné chvíli vidělo už 2,75 miliónů lidí z celého světa. Festivaloví návštěvníci jsou ve filmu zachyceni, jak v industriálních Dolních Vítkovicích tvoří obří srdce z téměř desetitisíců nafukovacích balónků, ke kterým připojili i vlastní přání. Celý obrazec srdce v bílém kruhu se pyšnil rozměry necelých 8.000 čtverečních metrů a snímaly jej drony, pozemní kamery a také speciální kamery NASA z Mezinárodní vesmírné stanice.

pepsi-beats-for-love-srdce-z-balonku

Ostrava a fanoušci taneční hudby ve filmu vystupují spolu se známými městy jako Dubaj, Sydney, Dillí nebo Las Vegas. „Ve videu jsou záběry z pouhých jedenácti měst světa. Jsou to hlavní města daných států nebo metropole, ve kterých žijí statisíce obyvatel. Ostravu si tvůrci filmu vybrali právě kvůli našemu festivalu, čehož si nesmírně vážíme. Pomyslně jsme tak porazili konkurenci tisíce akcí z celého světa,“ uvádí Kamil Rudolf, ředitel festivalu Beats for Love. O oblíbenosti festivalu Beats for Love svědčí taky ocenění BestCoolFest. V tomto žebříčku oblíbených festivalů v Česku vybojoval ostravský festival díky hlasům fanoušků stříbrnou medaili.

Beats for Love 2016
V současné chvíli se pracuje na dalším, v pořadí už čtvrtém ročníku festivalu Beats for Love. Fanoušci se v příštím roce mohou těšit na legendární a světoznámé dýdžeje. Je jím kupříkladu Eskei83, vítěz celosvětové DJ soutěže Thre3style Battle pořádanou Red Bullem, Mike Candys ze Švýcarska, který se pravidelně umisťuje mezi stovkou nejlepších dýdžejů světa, nebo Felix Kröecher z Německa, který je jedním z nejlepších techno umělců z této země. Z Velké Británie přijede Audio, jenž je světovou legendou a ztělesněním ducha stylu Drum and Bass, či Stanton Warriors, kteří tvořili remixy pro Daft Punk, Fatboy Slim nebo Disclosure.
Hlavní změnou oproti minulému ročníku je předprodej. První limitovaná vlna vstupenek se vyprodala během tří hodin. „Mile nás překvapil obrovský zájem lidí o festival. Nyní prodáváme vstupenky za cenu 300 Kč za kus a v období Vánoc máme navíc připravený zvýhodněný balíček, díky kterému lidé na vstupném ušetří,“ dodává Kamil Rudolf.

Film Black Knight Decoded byl součástí celoroční kampaně Pepsi s názvem Pepsi Challenge, která se objevila v řadě kanálů včetně sociálních sítí. Hashtag neboli klíčové slovo #PepsiChallenge přinesl více než 1,2 miliónů zmínek a získal více než 1,4 miliardy impresí po celém světě.